lunedì 24 settembre 2012

My fall winter wishlist...


Buongiorno, stamattina mi sono alzata tutta scombussolata e lo sono tutt'ora è strano e brutto avere la sensazione di sonno e stanchezza anche dopo 9 ore di sonno...
Ma vabbè lasciamo perdere, in questo post, faccio la mia lista dei desideri per l'autunno 2012, ho visto che molte blogger l'hanno fatta e quindi mi sono cimentata anche io!






Sono tutte cose abbastanza costose, ma è solo una lista di desideri, e anche se io non sono una assatanata dello shopping ogni tanto mi piace sognare... e voi cosa desiderate?

Hello, this morning I woke up all upset and still are is strange and bad to have the feeling of tiredness and sleep even after 9 hours of sleep ...
But oh well never mind, in this post, I do my wish list for the fall 2012, I saw that many bloggers have made it and then I ventured too!
All things are quite expensive, but it's just a wish list, and even though I'm not a Saving Silverman shopping every now and then I like to dream ... and what do you want?




2 commenti:

  1. Hello, I found your blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I am going to stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs

    www.facebook.com/blogtodacharmosa

    Instangram @pathyamorinha

    RispondiElimina
  2. Thank you ... I will follow you!

    RispondiElimina